00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20, (22) 846-04-10
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.DODATKOWY 5% RABAT na publikacje z Wydawnictwa Wolters Kluwer
obniżka: 15%
3.RABAT 35%
obniżka: 35%

3 Promocje (3)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE DZIAŁY
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  lordfisher
arrow Razem: 8361

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 116
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 116

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


STRATEGIE PROMOCJI PRODUKTÓW KOMPUTEROWYCH NA TLE ROZWOJU STRATEGII MARKETINGOWYCH PRODUCENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH
 

IZABELA SZTANGRET IZABELA SZTANGRET - Inne książki
73,40 zł 66,06 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 62,92 zł)
(RABAT 10% )

STRATEGIE PROMOCJI PRODUKTÓW KOMPUTEROWYCH NA TLE ROZWOJU STRATEGII MARKETINGOWYCH PRODUCENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH

Wydawnictwo:

AE KATOWICE

Celem pracy jest identyfikacja i analiza podstawowej kategorii badawczej, jaką jest promocja oraz jej strategie, a także identyfikacja i ocena typów strategii promocji producentów sprzętu komputerowego na polskim rynku w świetle ich uwarunkowań i specyfiki tej dziedziny działalności na tle rozwoju strategii marketingowych tych podmiotów. Ponadto podjęto próbę sformułowania propozycji zweryfikowania zasad projektowania strategii promocji i jej kampanii, spełniających zarówno kryteria marketingowe, jak i dostosowanych do specyfiki rozwijającego się rynku komputerowego w Polsce.
Publikacja jest adresowana do badaczy problematyki marketingowej strategii promocji, szczególnie na rynkach produktów innowacyjnych, w sektorach rozwojowych, np. produkcji sprzętu komputerowego. Może być użyteczna dla podmiotów praktyki gospodarczej w dobie procesów informatyzacji i globalizacji rynku, a także dla studentów zdobywających wiedzę i doskonalących umiejętności w dziedzinie zarządzania i marketingu.

Spis treści


ISBN: 83-7246-865-6
Książkę znajdziesz w działach:
reklama i promocja
277 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2005
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 01.09.2014 17:32
książek w bazie: 29575


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
 


Partnerzy

ODDK
EMKA
ORGMASZ



Menu
Dodaj do Ulubionych   Ustaw jako Stronę Startową   Wyślij e-mail   


Licznik




Copyright © 2004-2014 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.