00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  aquarius
arrow Razem: 9524

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 179
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 179

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


BADANIA ZERWANIA PRZYCZEPNOŚCI W RUCHU POJAZDU SZYNOWEGO
 

MACIEJ KOZŁOWSKI MACIEJ KOZŁOWSKI - Inne książki
14,70 zł 13,23 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 12,60 zł)
(RABAT 10%)

BADANIA ZERWANIA PRZYCZEPNOŚCI W RUCHU POJAZDU SZYNOWEGO

Zjawisko zerwania przyczepności przyczynia się do obniżenia trwałości eksploatacyjnej urządzeń napędu i jest niebezpieczne ruchowo (może prowadzić do katastrof). Stan szyn spowodowany oddziaływaniem dynamicznym zużytych kół może również prowadzić do wypadków, wykolejeń lub katastrof. W tramwajach napędzanych siInikami prądu stałego ochrona antypośIizgowa pojazdów działa na podstawie anaIiz różnicy sem siIników lub różnicy prędkości obrotowych zestawów kołowych. Stąd stany zerwania przyczepności osi wózka nie mogą być wykrywane niezaIeżnie. W pracy postawiono tezę, że jest możIiwe szybsze niż dotychczas wykrywanie zdarzeń zerwania przyczepności kół napędzanych pojazdów szynowych, na podstawie anaIiz przebiegu prądu grup siIników Iub prędkości obrotowych indywiduaInych zestawów kołowych. Przedstawiono metodę rozpoznania zerwania przyczepności w czasie rzeczywistym i przeprowadzono jej weryfikację. Wyniki pracy mogą być przydatne w rozwiązywaniu zadań modernizacyjnych układów antypoślizgowych pojazdów. Praca dotyczy badania ruchu tramwaju z siInikami szeregowymi prądu stałego i przekształtnikiem energoelektronicznym, ze szczególnym uwzględnieniem stanów zerwania przyczepności w okresach rozruchu i hamowania eIektrycznego. Celem pracy jest okreśIenie metod wykrywania stanów zerwania przyczepności, na podstawie anaIiz przebiegów prądu Iub anaIiz przebiegu prędkości w indywidualnych zespołach napędu. Przedstawiono rozwiązania następujących zadań: modelowanie matematyczne w rozpoznaniu zjawiska zerwania przyczepności, wybór metody rozpoznania zjawiska zerwania przyczepności na podstawie analizy cech charakterystycznych prądu grupy silników, opracowanie modelu matematycznego napędu w ujęciu systemowym, badania symulacyjne pracy napędu w stanach zerwania przyczepności, opracowanie anaIizatora falkowego do obserwacji stanu dynamiki składowych zmiennych stanu napędu, opracowanie funkcji ekstraktora falkowego do oceny cech charakterystycznych sygnału prądu w czasie rzeczywistym, opracowanie i wykonanie eksperymentu do weryfikacji metody rozpoznania zjawiska zerwania przyczepności na podstawie przebiegu prądu. Przy opracowywaniu modeIu matematycznego napędu uwzględniono oddziaływania między podstawowymi elementami systemu, takimi jak: obwód elektryczny, wózek siInikowy z przekładnią redukcyjną i wałami transmisji momentu obrotowego na zestaw kołowy oraz kontakt koło-szyna. Opracowana i przedstawiona metoda wykrywania zjawisk zerwania przyczepności na podstawie analiz prądu jest oryginalna i nowa. Opiera się ona na podobieństwie przebiegów składowych pasmowych sygnałów zmiennych stanu napędu (prądów grup silnika, prędkości kątowych wałów napędu i prędkości poślizgu kół napędzanych). Zastosowanie analizatora falkowego jako obserwatora stanu dynamiki składowych pasmowych napędu trakcyjnego jest nowe. Cechą wyróżniającą przedstawianą pracę pośród opracowań innych autorów jest zaplanowanie, wykonanie i analiza wyników eksperymentu weryfikującego. W eksperymencie zastosowano akcelerometryczny pomiar prędkości pojazdu względem Ziemi, umożliwiający wyznaczenie prędkości poślizgu kół napędzanych. Zdefiniowano cechy charakterystyczne zachowania zmiennych stanu napędu w okresach zerwania przyczepności i określono odpowiadające im wektory miar. Wykonano analizę porównawczą własności procesu rozpoznania zjawiska zerwania przyczepności, takich jak: przewidywalność (związek z modelem), użyteczność (możliwość aplikacji) i nieimitowalność (wykluczenie związku analizowanych cech charakterystycznych z innymi zjawiskami procesowymi). W efekcie przedstawiono metodę wykrywania stanów zerwania przyczepności na podstawie analiz przebiegów prądu i przebiegów prędkości obrotowej kół napędzanych indywidualnych układów napędu. Wykazano, że rozpoznanie zjawiska zerwania przyczepności na podstawie analiz przebiegu prądu grupy silników jest możliwe.

ISBN: 1230-9265-74
Książkę znajdziesz w działach:
MECHANIKA
106 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 14.09.2019 10:43
książek w bazie: 38025


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.