00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  dominikakozon
arrow Razem: 9568

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 223
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 223

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


MIĘDZYNARODOWE STRATEGIE MARKETINGOWE
 

PAWEŁ PIETRASIEŃSKI PAWEŁ PIETRASIEŃSKI - Inne książki
38,00 zł 34,20 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 32,57 zł)
(RABAT 10%)

MIĘDZYNARODOWE STRATEGIE MARKETINGOWE

Wydawnictwo:

PWE

Wprowadzenie
Celem książki jest przybliżenie metod internacjonalizacji działalności przedsiębiorstw oraz zaprezentowanie sposobów rozwiązywania problemów pojawiających się wraz z każdym wejściem na rynki zagraniczne. Podstawowa kwestia sprowadza się do odpowiedzi na pytanie, jak efektywnie kształtować strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. Z tego powodu silny akcent został położony na sposoby orientowania się przedsiębiorstw na ten rynek oraz wynikające z tych orientacji rodzaje strategii marketingowych.
Czytelnik znajdzie w książce odpowiedzi na najważniejsze pytania - z punktu widzenia internacjonalizacji działalności - związane ze sposobami wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne (jak wchodzić?), szybkością ich internacjonalizacji ("urodzeni globaliści" czy "globaliści po latach"), sposobami kształtowania strategii marketingowych na rynku międzynarodowym (ujednolicać czy różnicować instrumenty marketingu). Książka może także pełnić rolę swoistej "mapy drogowej" dla polskich przedsiębiorstw planujących ekspansję na rynki zagraniczne, w tym na szczególnie atrakcyjny z punktu widzenia pierwszych faz ich internacjonalizacji-Jednolity Rynek Wewnętrzny UE.
W książce zaprezentowano sposoby aktywnego kształtowania międzynarodowej polityki instrumentów marketingu, z uwzględnieniem obu tych podejść. Książka jest adresowana przede wszystkim do menedżerów wyższego i średniego szczebla w przedsiębiorstwach prowadzących bądź planujących działalność na rynku międzynarodowym, przedsiębiorców szukających sposobów poszerzenia zasięgu działania własnego biznesu, jak również osób studiujących problematykę marketingu międzynarodowego. Wnioski w niej zawarte mogą być również przydatne decydentom odpowiedzialnym za kreowanie zagranicznej polityki ekonomicznej państwa, w tym za tworzenie korzystnych warunków prawno-politycznych dla umiędzynarodowienia działalności polskich przedsiębiorstw.

Spis treści


ISBN: 83-208-1597-5
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe

Seria: MARKETING BEZ TAJEMNIC 148 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2005
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 19.11.2019 12:33
książek w bazie: 38220


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.