00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Ania7102003
arrow Razem: 9541

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 53
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 53

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


SYSTEM INFORMACYJNY MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW MODELOWANIE
 

red.ADAM NOWICKI red.ADAM NOWICKI - Inne książki
44,10 zł 39,69 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 37,80 zł)
(RABAT 10%)

SYSTEM INFORMACYJNY MARKETINGU PRZEDSIĘBIORSTW MODELOWANIE

Wydawnictwo:

PWE

Niniejsza książka została napisana z myślą o dwóch grupach Czytelników. Pierwszą z nich stanowią studenci tych uczelni państwowych i prywatnych, które kształcą w dziedzinie zarządzania i marketingu. Oznacza to uwzględnienie w programach kształcenia zagadnień systemów informacyjnych marketingu i traktowanie ich jako niezbędnego elementu zarządzania przedsiębiorstwem. Drugą grupę Czytelników stanowią kierownicy i służby informatyczne przedsiębiorstw wdrażających orientację zarządzania marketingowego, na którego potrzeby są lub będą tworzone nowoczesne systemy informacyjne. Oczywiście autorzy będą usatysfakcjonowani, jeżeli z książki skorzystają wszyscy ci Czytelnicy, których interesuje niniejsza problematyka.
Działalność marketingowa oraz tworzenie skutecznej strategii marketingowej wymagają pozyskiwania i odpowiedniego przetwarzania informacji marketingowych, ponieważ informacje aktualne, rzetelne i przydatne są czynnikiem przyspieszającym sukces rynkowy firmy. Pomocny w tym względzie jest odpowiednio wspomagany technologicznie, sprawny i nowoczesny system informacyjny marketingu (SIM). Aby zapewnić optymalne działanie takiego systemu w przedsiębiorstwie, konieczny jest proces jego modelowania, ponieważ jedynie wtedy firma ma możliwość stałego doskonalenia istniejącego systemu i dostosowywania go do swoich zmieniających się potrzeb. W książce Autorzy w interesujący sposób przedstawili:
system informacyjny marketingu jako przedmiot modelowania, tj. istotę, strukturę, sposoby oceny efektywności oraz bezpieczeństwo tego systemu;
proces modelowania systemu informacyjnego marketingu, tj. przesłanki i uwarunkowania modelowania, modelowanie procesów biznesowych marketingu, podstawowe badania stosowane w procesie modelowania oraz budowę modelu SIM według podejść strukturalnego i obiektywnego; przykłady rozwiązań praktycznych, tzn. możliwości wykorzystania komputerowego wspomagania w procesie modelowania SIM, wybrane pakiety oprogramowania wykorzystywane w obsłudze SIM oraz podstawowe rozwiązania z zakresu Marketing Intelligence.

Spis treści


ISBN: 83-208-1602-5
Książkę znajdziesz w działach:
strategie marketingowe
255 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2005
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 14.10.2019 16:08
książek w bazie: 38095


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.