 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: Wojz
Razem: 9774
Odwiedziny:
Goście: 165
Członkowie: 0
Razem: 165
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
red.nauk.JAROSŁAW KRÓLEWSKI - Inne książki red.nauk.PAWEŁ SALA - Inne książki
|
79,90 zł
71,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 68,49 zł)
(RABAT 10%)
E-MARKETING WSPÓŁCZESNE TRENDY PAKIET STARTOWY wyd.2
Książka E-MARKETING to pozycja, która przybliża Czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Nowe wydanie pozwala poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, a przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w Internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka pozwala poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, a którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości. Z nowego wydania Czytelnik dowie się: - jak mierzyć siłę i potencjał marki? - jak powinna być zbudowana platforma e-commerce? - dlaczego Content is Th King? - czym jest marketing 3.0? - dokąd zmierzają socjal media? - dlaczego less is more? - jak dbać o klienta w sieci? - jak wykorzystując omnichannel dotrzeć do klienta ze spójnym przekazem? - o jakich wymogach formalnoprawnych pamiętać? - w jaki sposób skorzystać z fenomenu Biga data i automatyzować marketing? - jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową? - jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?
ISBN: 978-83-01-21515-6
543 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2020
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 19.04.2021 16:39książek w bazie: 40689
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|