00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  BibliotekaUczelniana26
arrow Razem: 9547

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 49
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 49

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


BEZMARKETING PRZESTAŃ KUSIĆ KLIENTÓW, ZACZNIJ Z NIMI ROZMAWIAĆ!
 

SCOTT STRATTEN SCOTT STRATTEN - Inne książki
39,90 zł 35,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 34,20 zł)
(RABAT 10%)

BEZMARKETING PRZESTAŃ KUSIĆ KLIENTÓW, ZACZNIJ Z NIMI ROZMAWIAĆ!

Wydawnictwo:

ONE PRESS

Jeżeli nie wierzysz, że biznes polega na budowaniu relacji, przekonaj mnie, że wiele najwspanialszych firm świata zbudowano właśnie poprzez kontaktowanie się z potencjalnymi klientami w ciemno. Cóż, to, co sprawdzało się dziesięć lat temu, dziś może okazać się zdecydowanie mniej skuteczne lub wręcz nie sprawdzać się w ogóle. Nie wystarczy już uzyskać 0,2% odpowiedzi na e-maile wysłane w ramach bezpośredniej kampanii wysyłkowej. Wielokrotne zamieszczanie reklamy w gazecie3 w przekonaniu, że "ludzie muszą zobaczyć coś siedem razy, zanim przejdą do działania", to czysty nonsens4.
Jeżeli mówisz: "Nie mam czasu na budowanie relacji w sieci", a następnie przez 45 minut jedziesz na spotkanie grupy networkingowej, spędzasz tam 3 godziny, a potem wracasz kolejne 45 minut, powinieneś zwrócić tę książkę.
Jeżeli masz natomiast dość tradycyjnego marketingu i wierzysz, że istnieje coś lepszego, powinieneś tę książkę przeczytać. Uwierz, że jeśli będziesz autentyczny, będziesz po prostu sobą, to nikt nie będzie w stanie Ci dorównać. Nawet jeśli w Twojej branży działają tysiące innych podmiotów, zawsze dysponujesz czymś wyjątkowym, co możesz zaoferować tylko Ty (i chętnie to robisz).
Skoncentrujmy się na budowaniu relacji i jednoczesnym rozwijaniu działalności, zamiast odwracać się plecami do ludzi, którzy nie decydują się na zakup (zgodnie z zasadą: "Kupujesz albo wypad"). Już dziś zacznijmy budować relacje i robić interesy na całe życie.
Bycie autentycznym nie ma nic wspólnego z czerstwym dowcipem, bierną postawą, trzymaniem się za ręce i śpiewaniem We Are The World. Bycie autentycznym polega na skupianiu się na tym, co tylko Ty masz do zaoferowania. Właśnie to odróżnia Cię od innych graczy w Twojej branży. Jeżeli jesteś sobą, nie masz sobie równych. Zdaję sobie sprawę, że uczono Cię zachowywać się jak inni, mówić jak inni i tak też prowadzić działania marketingowe. Czas jednak, abyś się tego wszystkiego oduczył i postawił na własny BezMarketing

Spis treści


ISBN: 978-83-246-3419-4
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
208 stron
format: B5
oprawa: twarda z obwolutą
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 22.10.2019 10:18
książek w bazie: 38123


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.