00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Audytor
arrow Razem: 9779

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 210
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 210

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


ANDROID RUSZ GŁOWĄ wyd.2
 

DAVID GRIFFITHS DAVID GRIFFITHS - Inne książki
DAWN GRIFFITHS DAWN GRIFFITHS - Inne książki
119,00 zł 107,10 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 102,00 zł)
(RABAT 10%)

ANDROID RUSZ GŁOWĄ wyd.2

Wydawnictwo:

HELION

Wprowadzenie
Autorzy książki Android. Programowanie aplikacji. Rusz głową!
Dla kogo jest ta książka?
Wiemy, co sobie myślisz
Wiemy, co sobie myśli Twój mózg
Metapoznanie - myślenie o myśleniu
Oto co MY zrobiliśmy
Przeczytaj to
Zespół recenzentów technicznych
Podziękowania

ROZDZIAŁ 1. Zaczynamy. Skok na głęboką wodę
Witamy w Androidowie
Platforma Android w szczegółach
Oto co mamy zamiar zrobić
Środowisko programistyczne
Zainstaluj Android Studio
Stwórzmy prostą aplikację
Jak stworzyć aplikację?
Aktywności i układy z wysokości 15 tysięcy metrów
Jak stworzyć aplikację? (ciąg dalszy)
Właśnie utworzyłeś swoją pierwszą aplikację na Androida
Android Studio utworzy pełną strukturę katalogów aplikacji
Przydatne pliki projektu
Edycja kodu z użyciem edytorów Android Studio
Uruchamianie aplikacji w emulatorze Androida
Tworzenie wirtualnego urządzenia z Androidem
Uruchamianie aplikacji w emulatorze
Postępy możesz obserwować w konsoli
Ale co się właściwie stało?
Usprawnienie aplikacji
Czym jest układ?
Plik activity_main.xml zawiera dwa elementy
Aktualizacja tekstu wyświetlanego w układzie
Weź aplikację na jazdę próbną
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 2. Tworzenie interaktywnych aplikacji. Aplikacje, które coś robią
W tym rozdziale napiszemy aplikację Doradca piwny
Utworzenie projektu
Utworzyliśmy domyślną aktywność i układ
Dokładniejsza prezentacja edytora projektu
Dodawanie przycisku w edytorze projektu
Plik activity_find_beer.xml zawiera nowy przycisk
Dokładniejszy przegląd kodu układu
Weź swoją aplikację na jazdę próbną
Podawanie tekstów na stałe utrudnia lokalizację
Utworzenie zasobu łańcuchowego
Zastosowanie zasobu łańcuchowego w układzie
Kod pliku activity_find_beer.xml
Dodawanie wartości do komponentu Spinner
Dodanie elementu string-array do pliku strings.xml
Jazda próbna komponentu Spinner
Musimy zadbać o to, by przycisk coś robił
Niech przycisk wywołuje metodę
Jak wygląda kod aktywności
Dodaj do aktywności metodę onClickFindBeer()
Metoda onClickFindBeer() musi coś robić
Dysponując obiektem View, można odwoływać się do jego metod
Aktualizacja kodu aktywności
Pierwsza wersja aktywności
Co ten kod robi?
Tworzenie własnej klasy Javy
Co się dzieje podczas wykonywania tego kodu?
Jazda próbna - test aplikacji
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 3. Wiele aktywności i intencji. Jakie są Twoje intencje?
Aplikacja może zawierać więcej niż jedną aktywność
Oto struktura naszej aplikacji
Zaczynamy: utworzenie projektu
Aktualizacja układu
Utworzenie drugiej aktywności i układu
Przedstawiamy plik manifestu aplikacji na Androida
Intencja jest rodzajem komunikatu
Co się dzieje po uruchomieniu aplikacji?
Przekazanie tekstu do drugiej aktywności
Aktualizacja właściwości widoku tekstowego
Metoda putExtra() zapisuje w intencji dodatkowe informacje
Aktualizacja kodu aktywności CreateMessageActivity
Zastosowanie informacji przekazanych w intencji w klasie ReceiveMessageActivity
Co się dzieje, gdy użytkownik kliknie przycisk Wyślij wiadomość
Możemy zmienić aplikację tak, by wiadomość była wysyłana do innych osób
Jak działają aplikacje na Androida
Utworzenie intencji określającej akcję
Zmiana intencji w celu użycia akcji
Jak Android korzysta z filtrów intencji?
A co, jeśli chcemy, by użytkownik ZAWSZE wybierał aktywność?
Co się dzieje w momencie wywoływania metody createChooser()?
Zmień kod, by wyświetlać okno dialogowe
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 4. Cykl życia aktywności. Była sobie aktywność
Jak właściwie działają aktywności?
Aplikacja stopera
Dodanie zasobów łańcuchowych
Jak będzie działał kod aktywności?
Działanie kodu obsługującego przyciski
Metoda runTimer()
Pełny kod metody runTimer()
Kompletny kod aktywności StopwatchActivity
Obrót ekranu zmienia konfigurację urządzenia
Stany aktywności
Cykl życia aktywności: od utworzenia do usunięcia
Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity
Co się stanie po uruchomieniu aplikacji?
Tworzenie i usuwanie to nie cały cykl życia aktywności
Zaktualizowany kod aktywności StopwatchActivity
Co się dzieje podczas działania aplikacji?
A co się dzieje, jeśli aplikacja jest tylko częściowo widoczna?
Cykl życia aktywności: życie na pierwszym planie
Zatrzymanie stopera w razie wstrzymania aktywności
Implementacja metod onPause() oraz onResume()
Kompletny kod aktywności
Co się stanie po uruchomieniu aplikacji?
Wygodny przewodnik po metodach cyklu życia aktywności
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 5. Widoki i grupy widoków. Podziwiaj widoki
Interfejs użytkownika aplikacji składa się z układów i komponentów GUI
Układ LinearLayout wyświetla widoki w jednym wierszu lub w jednej kolumnie
Dodawanie pliku zasobów wymiaru w celu zapewnienia spójnych wypełnień w układach
Stosowanie marginesów do oddalania widoków od siebie
Zmieńmy nieco prosty układ liniowy
Rozciągaaaaamy widok, zwiększając jego wagę
Wartości atrybutu android:gravity
Kompletny układ liniowy
Układy FrameLayout rozmieszczają widoki jeden na drugim
Dodanie obrazka do projektu
Kompletny kod układu
Układy FrameLayout: podsumowanie
Zabawy z widokami
Pola tekstowe
Przycisk
Przycisk przełącznika
Przełącznik
Pola wyboru
Przyciski opcji
Lista rozwijana
Widoki obrazów
Dodawanie obrazów do przycisków
Widoki przewijane
Krótkie komunikaty
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 6. Układy z ograniczeniami. Rozmieszczaj rzeczy w odpowiednich miejscach
Zagnieżdżone układy mogą być nieefektywne
Przedstawiamy układy z ograniczeniami
Nie zapomnij dołączyć do projektu biblioteki Constrained Layout Library
Dodanie zasobów do strings.xml
Zastosowanie narzędzia do tworzenia szkicu
Rozmieszczanie widoków przy wykorzystaniu ograniczeń
Dodawanie ograniczenia w pionie
Zmiany szkicu są uwzględniane w kodzie XML
Jak wyśrodkowywać widoki
Zmiana położenia widoku poprzez określanie przesunięcia
Jak zmieniać wielkość widoku?
Jak wyrównywać widoki?
Stwórzmy prawdziwy układ
Zacznij od dodania widoków do górnego wiersza
Mechanizm wnioskowania odgaduje, jakie ograniczenia należy dodać
Dodaj do szkicu kolejny wiersz...
I w końcu dodaj widok na treść wiadomości
Jazda próbna aplikacji
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 7. Widoki list i adaptery. Zorganizuj się
Każda aplikacja zaczyna się od pomysłu
Użyj widoku listy do nawigowania po danych
Aktywność szczegółów napoju
Struktura aplikacji dla kafeterii Coffeina
Klasa Drink
Układ aktywności głównego poziomu składa się z obrazka i listy
Kompletny kod układu aktywności głównego poziomu
Zapewnianie reakcji ListView na kliknięcia za pomocą obiektu nasłuchującego
Dodanie obiektu nasłuchującego do widoku listy
Aktywność kategorii wyświetla dane jednej kategorii
Aktualizacja układu activity_drink_category.xml
W przypadku danych statycznych należy użyć adaptera
Łączenie widoków ListView z tablicami przy użyciu adaptera
Dodanie adaptera ArrayAdapter do aktywności DrinkCategoryActivity
Przegląd aplikacji, czyli dokąd dotarliśmy
Jak obsługiwaliśmy kliknięcia w aktywności TopLevelActivity
Kompletny kod aktywności DrinkCategoryActivity
Wypełnienie widoków danymi
Kod aktywności DrinkActivity
Co się stanie po uruchomieniu aplikacji
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 8. Biblioteki wsparcia i paski aplikacji. Na skróty
Świetne aplikacje mają przejrzystą strukturę
Różne typy nawigacji
Zacznijmy od paska akcji
Utwórz aplikację Włoskie Co Nieco
Dodaj bibliotekę wsparcia AppCompat v7
Plik AndroidManifest.xml może zmieniać postać paska aplikacji
Jak zastosować motyw?
Zdefiniuj styl w pliku zasobów
Dostosuj wygląd aplikacji
Zdefiniuj kolory w pliku zasobów kolorów
Kod pliku activity_main.xml
Pasek aplikacji a pasek narzędzi
Dołącz pasek narzędzi do układu aktywności
Dodawanie akcji do paska aplikacji
Zmień pasek aplikacji, dodając do niego etykietę
Kod pliku AndroidManifest.xml
Określ wygląd akcji
Kompletny kod pliku MainActivity.java
Włączanie nawigacji w górę
Dzielenie się treściami z poziomu paska aplikacji
Dodawanie dostawcy akcji udostępniania do menu_main.xml
Określanie treści za pomocą intencji
Kompletny kod aktywności MainActivity
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 9. Fragmenty. Zadbaj o modularyzację
Twoja aplikacja musi wyglądać świetnie na WSZYSTKICH urządzeniach
Może się zdarzyć, że aplikacja będzie musiała także działać inaczej
Fragmenty umożliwiają wielokrotne stosowanie kodu
Aplikacja w wersji na telefony
Utworzenie projektu i aktywności
Dodanie przycisku do układu aktywności
Jak dodać fragment do projektu?
Metoda onCreateView() fragmentu
Dodawanie fragmentu do układu aktywności
Zapewnienie interakcji fragmentu i aktywności
Klasa Workout
Przekazywanie identyfikatora treningu do fragmentu
Określenie identyfikatora treningu w kodzie aktywności
Cykl życia fragmentów
Określenie zawartości widoków w metodzie onStart() fragmentu
Jak utworzyć fragment typu ListFragment?
Zaktualizowany kod klasy WorkoutListFragment
Kod układu activity_main.xml
Powiązanie listy z widokiem szczegółów
Kod pliku WorkoutListFragment.java
Aktywność MainActivity musi implementować interfejs
Aktywność DetailActivity musi przekazać identyfikator do fragmentu WorkoutDetailFragment
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 10. Fragmenty dla większych interfejsów. Różne wielkości, różne interfejsy
Nasza aplikacja Trenażer wygląda tak samo na telefonie i tablecie
Projektowanie z myślą o większych interfejsach
Wersja aplikacji na telefony
Wersja aplikacji na tablety
Utwórz AVD tabletu
Umieszczaj zasoby przeznaczone dla różnych rodzajów ekranów w odpowiednich katalogach
Różne opcje katalogów
Tablety używają układów zapisanych w katalogu layout-large
Jak działa zaktualizowany kod?
Musimy zmienić kod metody itemClicked()
Chcemy, by fragmenty współpracowały z przyciskiem Wstecz
Witamy stos cofnięć
Transakcje na stosie cofnięć nie muszą być aktywnościami
Użyj układu FrameLayout, by programowo zmieniać fragmenty
Skorzystaj z różnic w układach, aby określić, który z nich został użyty
Zmodyfikowany kod aktywności MainActivity
Stosowanie transakcji fragmentów
Zaktualizowany kod aktywności MainActivity
Zmiana orientacji tabletu wywołuje problem w aplikacji
Zapisywanie stanu aktywności (po raz wtóry)
Zaktualizowany kod pliku WorkoutDetailFragment.java
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 11. Fragmenty dynamiczne. Zagnieżdżanie fragmentów
Dodawanie fragmentów dynamicznych
Nowa wersja aplikacji
Utwórz aktywność TempActivity
Klasa TempActivity musi dziedziczyć po AppCompatActivity
Kod fragmentu StopwatchFragment
Układ fragmentu StopwatchFragment
Dodanie fragmentu StopwatchFragment do układu aktywności TempActivity
Atrybut onClick wywołuje metody aktywności, a nie fragmentu
Powiązanie obiektu nasłuchującego OnClickListener z przyciskami
Kod fragmentu StopwatchFragment
Obrócenie urządzenia zeruje stoper
Używaj dla statycznych fragmentów...
W układzie activity_temp.xml zastosuj układ FrameLayout
Kompletny kod aktywności TempActivity.java
Dodanie stopera do fragmentu WorkoutDetailFragment
Kompletny kod pliku WorkoutDetailFragment.java
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 12. Biblioteka wsparcia wzornictwa. Przeciągnięcie w prawo
Aplikacja Włoskie Co Nieco w nowej odsłonie
Struktura aplikacji
Użycie klasy ViewPager do przewijania fragmentów
Dodajemy ViewPager do układu aktywności MainActivity
Przekaż kontrolce informacje o stronach przy użyciu odpowiedniego adaptera
Kod naszego adaptera FragmentPagerAdapter
Pełny kod pliku MainActivity.java
Dodanie kart do aktywności MainActivity
Jak dodać karty do układu?
Połączenie układu kart z kontrolką ViewPager
Pełny kod pliku MainActivity.java
Biblioteka wsparcia wzornictwa pomaga implementować Material Design
Zapewnienie reagowania paska narzędzi na przewijanie
Dodanie CoordinatorLayout do układu aktywności MainActivity
Jak koordynować przewijanie?
Dodanie do fragmentu zawartości do przewijania
Pełny kod pliku fragment_top.xml
Dodanie zwijanego paska narzędzi do aktywności OrderActivity
Jak stworzyć prosty zwijany pasek narzędzi?
Jak dodać obrazek do zwijanego paska narzędzi?
Aktualizacja kodu układu activity_order.xml
Przyciski FAB i paski snackbar
Zaktualizowany kod pliku activity_order.xml
Pełny kod pliku OrderActivity.java
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 13. Widoki RecyclerView i CardView. Stosuj recykling
Wciąż jest wiele do zrobienia w aplikacji Włoskie Co Nieco
Widoki RecyclerView z wysokości 3000 metrów
Dodanie danych pizz
Wyświetlenie danych pizzy na karcie
Jak utworzyć widok karty?
Kompletny kod pliku card_captioned_image.xml
Dodanie adaptera widoku RecyclerView
Zdefiniowanie obiektu ViewHolder
Przesłonięcie metody onCreateViewHolder()
Dodanie danych do widoków CardView
Kompletny kod pliku CaptionedImagesAdapter.java
Utworzenie widoku RecyclerView
Dodanie widoku RecyclerView do układu fragmentu PizzaFragment
Kompletny kod pliku PizzaFragment.java
RecyclerView rozmieszcza swoje widoki, używając menedżera układu
Określanie menedżera układu
Pełny kod fragmentu PizzaFragment.java
Zapewnienie reakcji obiektu RecyclerView na kliknięcia
Utworzenie aktywności PizzaDetailActivity
Kod pliku PizzaDetailActivity.java
Zapewnienie reakcji widoku RecyclerView na kliknięcia
Można nasłuchiwać zdarzeń z widoków w adapterze
Zapewnianie możliwości wielokrotnego stosowania adapterów
Dodanie interfejsu do adaptera
Implementacja interfejsu we fragmencie PizzaFragment
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 14. Szuflady nawigacyjne. Z miejsca na miejsce
Widoki kart zapewniają łatwą nawigację...
Planujemy utworzenie szuflady nawigacyjnej w nowej aplikacji pocztowej
Szuflady nawigacyjne rozmontowane na czynniki pierwsze
Utworzenie projektu Koci Czat
Utworzenie fragmentu InboxFragment
Utworzenie fragmentu DraftsFragment
Utworzenie fragmentu SentItemsFragment
Utworzenie fragmentu TrashFragment
Przygotowanie układu paska narzędzi
Aktualizacja motywu aplikacji
Utworzenie aktywności HelpActivity
Utworzenie aktywności FeedbackActivity
Utworzenie nagłówka szuflady nawigacyjnej
Kompletny kod pliku nav_header.xml
Jak można grupować elementy?
Sekcję wsparcia dodamy jako podmenu
Kompletny kod pliku menu_nav.xml
Jak utworzyć szufladę nawigacyjną?
Kompletny kod układu aktywności activity_main.xml
Dodanie fragmentu InboxFragment do układu aktywności MainActivity
Dodanie przełącznika szuflady
Reagowanie na klikanie elementów szuflady
Implementacja metody onNavigationItemSelected()
Zamknięcie szuflady po naciśnięciu przycisku Wstecz
Kompletny kod aktywności MainActivity
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 15. Bazy danych SQLite. Odpal bazę danych
Znowu w kafeterii Coffeina
Android trwale przechowuje dane, używając baz danych SQLite
Android udostępnia kilka klas związanych z SQLite
Obecna struktura aplikacji kafeterii Coffeina
Zmienimy aplikację, by korzystała z bazy danych
Pomocnik SQLite zarządza Twoją bazą danych
Tworzenie pomocnika SQLite
Wnętrze bazy danych SQLite
Tabele tworzymy w języku SQL
Wstawianie danych za pomocą metody insert()
Wstawianie wielu rekordów
Kod klasy CoffeinaDatabaseHelper
Co robi kod pomocnika SQLite?
Co zrobić, gdy trzeba będzie zmienić bazę?
Bazy danych SQLite mają numer wersji
Co się dzieje w przypadku zmiany numeru wersji?
Aktualizacja bazy w metodzie onUpgrade()
Przywracanie starszej wersji bazy za pomocą metody onDowngrade()
Zaktualizujmy bazę danych
Aktualizacja istniejącej bazy danych
Aktualizacja rekordów za pomocą metody update()
Stosowanie warunków odnoszących się do wielu kolumn
Modyfikacja struktury bazy danych
Usuwanie tabeli
Pełny kod pomocnika SQLite
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 16. Proste kursory. Pobieranie danych
Co się wydarzyło wcześniej...
Struktura nowej wersji aplikacji kafeterii Coffeina
Co zrobimy, by aktywność DrinkActivity zaczęła korzystać z bazy danych?
Aktualny kod aktywności DrinkActivity
Pobranie referencji do bazy danych
Pobieranie danych z bazy za pomocą kursora
Zwracanie wszystkich wierszy tabeli
Zwracanie wierszy w określonej kolejności
Zwracanie wybranych rekordów
Dotychczasowy kod aktywności DrinkActivity
Aby odczytać rekord z kursora, najpierw należy do niego przejść
Poruszanie się po kursorze
Pobieranie wartości z kursora
Kod aktywności DrinkActivity
Co udało się nam zrobić?
Aktualny kod aktywności DrinkCategoryActivity
Pobranie referencji do bazy danych kafeterii...
Jak zastąpić tablicę przekazywaną do komponentu ListView?
SimpleCursorAdapter odwzorowuje dane na widoki
Stosowanie adaptera SimpleCursorAdapter
Zamykanie kursora i bazy danych
Ciąg dalszy opowieści
Zmodyfikowany kod aktywności DrinkCategoryActivity
Kod aktywności DrinkCategoryActivity (ciąg dalszy)
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 17. Kursory i zadania asynchroniczne. Pozostając w tle
Chcemy, by nasza aplikacja aktualizowała dane w bazie
Dodanie pola wyboru do układu aktywności DrinkActivity
Wyświetlanie wartości kolumny FAVORITE
Odpowiadanie na kliknięcia w celu aktualizacji bazy
Kompletny kod aktywności DrinkActivity
Wyświetlanie ulubionych napojów w aktywności TopLevelActivity
Refaktoryzacja pliku TopLevelActivity.java
Nowy kod aktywności TopLevelActivity
Kursor można zmieniać za pomocą metody changeCursor()
Który kod umieścić w którym wątku?
Klasa AsyncTask służy do wykonywania operacji asynchronicznych
Metoda onPreExecute()
Metoda doInBackground()
Metoda onProgressUpdate()
Metoda onPostExecute()
Parametry klasy AsyncTask
Kompletny kod klasy UpdateDrinkTask
Kompletny kod pliku DrinkActivity.java
Twój przybornik do Androida
Podsumowanie etapów działania zadań AsyncTask

ROZDZIAŁ 18. Usługi uruchomione. Do usług
Usługi działają w tle
Utworzymy usługę URUCHOMIONĄ
Użycie klasy IntentService do utworzenia prostej usługi uruchomionej
Jak rejestrować komunikaty?
Kompletny kod usługi DelayedMessageService
Usługi są deklarowane w pliku AndroidManifest.xml
Dodajemy przycisk do układu activity_main.xml
Usługę uruchamiamy, wywołując metodę startService()
Stany usług uruchomionych
Cykl życia usług uruchomionych: od utworzenia do usunięcia
Nasza usługa dziedziczy metody cyklu życia
Android dysponuje wbudowaną usługą obsługi powiadomień
Użyjemy powiadomień z biblioteki wsparcia AppCompat
W pierwszej kolejności tworzymy budowniczego powiadomień
Wysyłanie powiadomień przy użyciu wbudowanej usługi systemowej
Kompletny kod usługi DelayedMessageService
Twój przybornik do Androida

ROZDZIAŁ 19. Usługi powiązane i uprawnienia. Powiązane ze sobą
Usługi powiązane są skojarzone z innymi komponentami
Utworzenie nowej usługi
Zdefiniowanie obiektu Binder
Dodanie metody getDistance() do usługi
Aktualizacja układu aktywności MainActivity
Utworzenie obiektu ServiceConnection
Użycie metody bindService() do powiązania usługi
Użycie metody unbindService() do odłączenia aktywności od usługi
Wyświetlenie przebytego dystansu
Kompletny kod aktywności MainActivity
Stany usług powiązanych
Dodanie biblioteki wsparcia AppCompat
Dodanie do usługi OdometerService obiektu nasłuchującego danych o lokalizacji
Zaktualizowany kod usługi OdometerService
Wyliczenie przebytego dystansu
Kompletny kod pliku OdometerService.java
Jak poprosić o uprawnienia z poziomu aplikacji?
Sprawdzenie odpowiedzi na prośbę
Dodanie kodu wyświetlającego powiadomienia do metody onRequestPermissionsResult()
Kompletny kod pliku MainActivity.java
Twój przybornik do Androida
Świetnie, że odwiedziliście nas w Androidowie

DODATEK A. Układy względne i układy siatki. Poznaj krewnych

DODATEK B. Gradle. Program do budowy Gradle

DODATEK C. ART. Środowisko uruchomieniowe Androida

DODATEK D. ADB. Android Debug Bridge

DODATEK E. Emulator Androida. Przyspieszanie emulatora

DODATEK F. Pozostałości. Dziesięć najważniejszych zagadnień (których nie opisaliśmy)
1. Rozpowszechnianie aplikacji
2. Dostawcy treści
3. Klasy Loader
4. Adaptery synchronizujące
5. Odbiorcy komunikatów
6. Klasa WebView
7. Ustawienia
8. Animacje
9. Widżety aplikacji
10. Testy zautomatyzowane

Skorowidz


ISBN: 978-83-283-4079-4
Książkę znajdziesz w działach:
programowanie
880 stron
oprawa: miękka
Rok wydania: 2018
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 11.05.2021 16:33
książek w bazie: 40491


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2021 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.