00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Enkaliv
arrow Razem: 9526

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 165
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 165

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


KONTROWERSJE WOKÓŁ MARKETINGU W POLSCE. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców
 

LECHOSŁAW GARBARSKI LECHOSŁAW GARBARSKI - Inne książki
JOLANTA TKACZYK JOLANTA TKACZYK - Inne książki
81,90 zł 73,71 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 70,20 zł)
(RABAT 10%)

KONTROWERSJE WOKÓŁ MARKETINGU W POLSCE. Niepewność i zaufanie a zachowania nabywców

Wydawnictwo:

WAiP

CZĘŚĆ I
NIEPEWNOŚĆ JAKO DETERMINANTA ZACHOWAŃ UCZESTNIKÓW RYNKU
ROZDZIAŁ 1 ISTOTA I RODZAJE NIEPEWNOSCI W DZIAŁANIACH UCZESTNIKÓW RYNKU
Dariusz Fatuła Niepewność i ryzyko w zachowaniach klientów na rynku detalicznych produktów finansowych
Andrzej K. Koźmiński Zarządzanie w warunkach niepewności
Józef Perenc Ryzyko w finansowaniu innowacji (na przykładzie portu Szczecin)
Jarosław Plichta Niepewność behawioralna a koszty transakcyjne na rynku usług
Jolanta Tkaczyk, Marcin Awdziej Istota i kategorie niepewności w odniesieniu do nabywców
ROZDZIAŁ 2 UWARUNKOWANIA NIEPEWNOŚCI W DZIAŁANIACH RYNKOWYCH
Monika Boguszewicz-Kreft Niepewność jako stan emocjonalny - implikacje marketingowe
Marek Kruk Percepcja jako czynnik wpływający na zachowanie nabywców instytucjonalnych w warunkach niepewności
Grzegorz Mazurek Wpływ zasobów informacyjnych internetu na zmniejszanie niepewności w procesach decyzyjnych konsumentów
Jadwiga Odorzyńska-Kondek Czynniki determinujące powstawanie niepewności w zachowaniach konsumenckich
Piotr Pilch Kryzys zaufania - szansa czy zagrożenie dla konsumentów?
Bogdan Sojkin, Tomasz Olejniczak Bariery rozwoju innowacji produktowych na rynku żywności
Beata Zatwarnicka-Madura Osobowość a zachowania nabywców (w warunkach niepewności)

ROZDZIAŁ 3 WPŁYW NIEPEWNOŚCI NA ZACHOWANIA NABYWCÓW
Krzysztof Andruszkiewicz Kryzys w przedsiębiorstwie jako źródło niepewności i pogorszenia relacji z klientami
Małgorzata Bomboi Czas wolny w warunkach kryzysu - szanse i zagrożenia
Lechosław Garbarski Koszty zmiany dostawcy jako determinanta zachowań uczestników rynku w warunkach niepewności
Aneta Jaworska Kryzys przed telewizorem. Pozyskiwanie i utrzymywanie widowni telewizyjnej w warunkach niepewności
Ewa Kieżel Zachowania polskich konsumentów w warunkach niepewności
Teresa Taranko, Paweł de Pourbaix Niepewność w zachowaniach konsumentów i sposoby jej ograniczania

CZĘŚĆ II
MECHANIZMY ZACHOWAŃ NABYWCÓW W WARUNKACH POGŁĘBIAJĄCEJ SIĘ NIEPEWNOŚCI
ROZDZIAŁ 4 ŹRÓDŁA INFORMACJI DLA NABYWCÓW W WARUNKACH NIEPEWNOŚCI
Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka Wiarygodność reklamy jako źródła informacji w warunkach niepewności
Sylwia Sobolewska Internet jako źródło informacji dla klienta w warunkach niepewności
Grażyna Światowy, Anna Śliwa Niepewność i zaufanie w procesie motywowania do korzystania z usług prywatnych szkół językowych
ROZDZIAŁ 5 RYZYKO POSTRZEGANE PRZEZ NABYWCÓW
Ewa Frąckiewicz Ryzyko cyfrowe nabywcy - pojęcie i znaczenie
Anna Frankowska Źródła, rodzaje i sposoby niwelowania ryzyka w procesie podejmowania decyzji o nabyciu usługi medycznej wśród młodych konsumentów
Agata Jonas Jakość usług a postrzegane przez klientów ryzyko ich zakupu
Grzegorz Maciejewski Potoczne a naukowe rozumienie pojęcia "ryzyko" - jak konsument rozumie ryzyko?
Sławomir Smyczek Ryzyko konsumentów na rynku usług finansowych - rodzaje i sposoby radzenia sobie
ROZDZIAŁ 6 ZMIANY W MECHANIZMACH PODEJMOWANIA DECYZJI PRZEZ NABYWCÓW W WARUNKACH NIEPEWNOŚCI
Krystyna Gutkowska Zachowania konsumentów na rynku żywności w warunkach niepewności
Agata Małysa-Kaleta Strategie decyzyjne konsumentów w warunkach niepewności
ROZDZIAŁ 7 WPŁYW INSTRUMENTÓW MARKETINGU NA MECHANIZMY ZACHOWAŃ NABYWCÓW
Grażyna Koniorczyk Zachowania nabywców jako podstawa strategicznych wyborów oferentów tanich usług
Tomasz Mieszko Wanat Forma prezentacji ceny a niepewność związana z wyborem produktu
Jacek Wójcik Prosument - współczesny mit marketingowy

CZĘŚĆ III BUDOWA ZAUFANIA JAKO PODSTAWA RELACJI PRZEDSIĘBIORSTWA Z NABYWCAMI
ROZDZIAŁ 8 ISTOTA ZAUFANIA I JEGO ROLA W KSZTAŁTOWANIU RELACJI PRZEDSIĘBIORSTWA Z NABYWCAMI
Barbara Dobiegała-Korona Zaufanie jako przesłanka współtworzenia wartości
Jan Kreft Media a transfer zaufania w warunkach kryzysu
Iga Rudawska Kultura organizacji oparta na zaufaniu w relacji pacjent-usługodawca
Edyta Rudawska Relacje bank-klient w warunkach kryzysu finansowego
Adam Rudzewicz Zaufanie - przegląd koncepcji
ROZDZIAŁ 9 ZAUFANIE NA RYNKU B2B
Mirosław Antonowicz Relacje dostawcy i nabywcy usług regulacyjnych na rynku transportu kolejowego
Lidia Danik Znaczenie niepewności i zaufania w umowach o dostawie systemu zawieranych na rynku instytucjonalnym
Piotr Kwiatek, Marek Zieliński Komunikacja a zaufanie na rynku business-ta-business
Maciej Mitręga Zależność i zaufanie w relacjach na rynku B2B
ROZDZIAŁ 10 DETERMINANTY BUDOWY ZAUFANIA POMIĘDZY UCZESTNIKAMI RYNKU
Agata Kilon Bariery rozwoju relacji z klientami w sektorze bankowym
Bogdan Mróz Zaufanie w relacjach firma-konsument: uwarunkowania i dylematy
Magdalena Sobocińska Zaufanie w relacjach instytucji kultury z podmiotami otoczenia
Szymon Strojny Metody planowania sprzedaży i możliwości ich aplikacji w warunkach zwiększonej niepewności funkcjonowania przedsiębiorstwa
Joanna Wiechoczek Determinanty budowy relacji z klientami na rynkach trwałych dóbr wybieralnych
ROZDZIAŁ 11 SPOSOBY BUDOWY ZAUFANIA POMIĘDZY UCZESTNIKAMI
RYNKU I OGRANICZANIA NIEPEWNO$CI
Natalija Chuhraj Zaangażowanie konsumentów w procesie kreowania nowych produktów. Badania a niepewność rezultatów
Tymoteusz Doligalski Sposoby budowy zaufania klientów do firmy w internecie
Urszula Kłosiewicz-Górecka, Bożena Słomińska Formy integracji przedsiębiorstwa budowa zaufania z klientami biznesowymi oraz konsumentami
Joanna Praska-Kruszyńska Dialog samorządu terytorialnego z sektorem organizacji non profit
Agnieszka Smalec Rola komunikacji internetowej w warunkach niepewności
Olgierd Witczak Wykorzystanie badań marketingowych przez śląskie przedsiębiorstwa w zmniejszaniu niepewności funkcjonowania na rynku
Lucyna Witek Marketing społeczny jako narzędzie budowy zaufania przedsiębiorstwa z nabywcami
ROZDZIAŁ 12 EFEKTY BUDOWY ZAUFANIA POMIĘDZY UCZESTNIKAMI RYNKU
Katarzyna Majchrzak Reputacja jako podstawa relacji przedsiębiorstwa z klientami
Agata Niemczyk, Renata Seweryn Lojalność Niemców w przyjazdach turystycznych do Krakowa - mit czy rzeczywistość
Magdalena Stefańska Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw handlowych a kształtowanie wizerunku i preferencji zakupowych nabywców
Beata Tarczydło Wizerunek marki a zachowania nabywcze klientów
Danuta Szwajca Marka i reputacja firmy jako zasoby kreujące zaufanie klientów


ISBN: 978-83-61408-36-9
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
655 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 20.09.2019 16:34
książek w bazie: 37946


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.