 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: Vikster
Razem: 9772
Odwiedziny:
Goście: 260
Członkowie: 0
Razem: 260
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
red.nauk.KRYSTYNA FALISZEK - Inne książki
|
33,90 zł
30,51 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 29,06 zł)
(RABAT 10%)
WPROWADZENIE DO BADAŃ EWALUACYJNYCH. ASPEKTY TEORETYCZNE I PRAKTYCZNE NA PODSTAWIE DOŚWIADCZEŃ BADAWCZYCH
Praca zbiorowa "Wprowadzenie do badań ewaluacyjnych. Aspekty teoretyczne i praktyczne na podstawie doświadczeń badawczych" pod redakcja Krystyny Faliszek została przygotowana do druku przez zespół badaczy z Uniwersytetu Śląskiego zajmujących się problematyką ewaluacji w obszarze nauk społecznych. Badania nad ewaluacją stanowią dziś jedną z priorytetowych dziedzin, gdyż w systemie działań finansowanych ze środków unijnych (ale nie tylko) wymogiem staje się poddanie ich efektów ewaluacji. W pełni więc zasadne staje się podkreślenie we Wprowadzeniu do książki przez K. Faliszek, że dopiero w momencie podjęcia działań dotowanych przez Unię Europejską wiele "polskich instytucji publicznych musiało po raz pierwszy zmierzyć się z procedurą, która ma celu określić, jaka jest jakość (.), w jakim stopniu są one efektywne, skuteczne, użyteczne. Już tylko pobieżny przegląd dotychczasowej praktyki ewaluacyjnej pokazuje, jak wiele problemów z tym się wiąże. Wymagają one od ich realizatorów wszechstronnej wiedzy nie tylko z zakresu metod i technik badawczych, ale i umiejętności zastosowania ich zgodnie z celami i funkcjami ewaluacji, a także wiedzy związanej z charakterem ewaluowanych działań. Jednym z problemów, związanych z ewaluacją w Polsce, jest niedostateczna liczba wyspecjalizowanych profesjonalnych badaczy i instytucji prowadzących badania ewaluacyjne w stosunku do zapotrzebowania". Wychodząc naprzeciw temu zapotrzebowaniu prezentowana książka została pomyślana jako publikacja - cytując ponownie jej Redaktor - "przydatna zarówno dla studentów, rozpoczynających dopiero zgłębianie meandrów wiedzy na temat badań ewaluacyjnych, ale także dla praktyków, którzy realizując różnorodne programy i projekty finansowane (lub współfinansowane) ze środków unijnych, muszą umieć bądź przygotować i przeprowadzić ich ewaluację bądź też ocenić, czy ewaluacja przeprowadzona przez zewnętrznych ekspertów została przygotowana i zrealizowana zgodnie z zasadami rzetelności badawczej". Przywołując z kolei fragment recenzji wydawniczej autorstwa Prof. dr hab. Anny Kotlarskiej-Michalskiej z Instytutu Socjologii UAM w Poznaniu należy odnotować, że omawiana praca "jest zbiorem tekstów podporządkowanych specyfice badań ewaluacyjnych. Ich prawnym i metodologicznym podstawom oraz wymogom formalnym, jakie muszą one spełniać ze względu na podporządkowanie zaleceniom i standardom oraz schematom, które wraz ze środkami unijnymi stały się obowiązujące (wraz z innymi regułami poakcesyjnymi)".
ISBN: 978-83-63955-10-6
235 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2013
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 06.04.2021 16:31książek w bazie: 40763
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|