00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Enkaliv
arrow Razem: 9526

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 170
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 170

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


MARKETING INSTYTUCJI FINANSOWYCH
 

MARIA PŁONKA MARIA PŁONKA - Inne książki
19,90 zł 17,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 17,06 zł)
(RABAT 10%)

MARKETING INSTYTUCJI FINANSOWYCH

Celem niniejszego opracowania jest rozszerzenie podstawowej wiedzy z zakresu marketingu o wybrane i istotne aspekty strategiczne związane ze specyfiką funkcjonowania instytucji sektora usług finansowych. W niniejszym opracowaniu marketing usług finansowych jest rozumiany jako ciągłe dopasowywanie ogólnych zasad i narzędzi marketingowych do właściwości sektora finansowego, dlatego skupiono się na specyfice rynku usług finansowych i jej konsekwencjach dla marketingu, tj. nakreślono etapy rozwoju orientacji marketingowej instytucji finansowych w Polsce, wpływ specyfiki rynku usług finansowych na procesy i obszary określania strategii marketingowej, z uwzględnieniem marketingu wewnętrznego, istotnego elementu zarządzania personelem firm finansowych, umożliwiającego kształtowanie postaw proklienckich.
Wiele zagadnień pominięto z uwagi na szybkie tempo wdrażania innowacji (np. wykorzystanie internetu, marketing wirtualny itp.). Wiedza o nowościach rynkowych oraz aktualnych problemach związanych z procesami zachodzącymi na rynku usług finansowych (np. konsolidacja, globalizacja, prywatyzacja sektora usług finansowych) jest szeroko prezentowana w bieżących czasopismach specjalistycznych, branżowych i w internecie.
Wydanie drugie opracowania uwzględnia wybrane aspekty wiedzy z zakresu marketingu usług finansowych i jest przeznaczone dla czytelników, którzy posiadają podstawową wiedzę z zakresu ekonomii, marketingu i finansów. Zostało uzupełnione i zaktualizowane przede wszystkim dlatego, że zmieniła się infrastruktura instytucjonalna rynku finansowego oraz nastąpiły zmiany w jego otoczeniu (wejście do Unii Europejskiej).
Wdrażanie zasad marketingu można określić jako łatwe, ponieważ jego zasady są stałe i określone w modelach. Do tego samego celu można jednak dojść różnymi drogami, często kreatywnymi, wymagającymi oprócz gruntownej wiedzy intuicji. W tych samych warunkach jedni osiągają sukces, inni nie. Wiedza o prawidłowościach rządzących rynkiem branżowym wprawdzie nie gwarantuje sukcesu, lecz zwiększa jego prawdopodobieństwo.

Spis treści


ISBN: 978-83-7252-536-9
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
71 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2011
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 21.09.2019 11:56
książek w bazie: 37950


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.