00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  domksiazki12elk
arrow Razem: 9545

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 178
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 178

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


KOSZTY TRANSAKCYJNE W PROCESACH WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI PRZEZ KONSUMENTÓW
 

JAROSŁAW PLICHTA JAROSŁAW PLICHTA - Inne książki
69,90 zł 62,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 59,91 zł)
(RABAT 10%)

KOSZTY TRANSAKCYJNE W PROCESACH WSPÓŁTWORZENIA WARTOŚCI PRZEZ KONSUMENTÓW

 Nowość
eoria kosztów transakcyjnych jest jedną z głównych koncepcji, obok teorii agencji i teorii praw własności, rozwijaną od wielu lat w szerokim nurcie nowej ekonomii instytucjonalnej. Jest ona odpowiedzią na problem nieefektywności procesów tworzenia wartości w gospodarce na poziomie mikro- i makroekonomicznym. Zgodnie z założeniami R. Coase‘a rynki i przedsiębiorstwa stanowią alternatywne sposoby koordynacji procesów wytwarzania i wymiany, a jedną z ważniejszych przyczyn istnienia przedsiębiorstw są koszty transakcyjne. Poprzez ich ograniczanie w ramach hierarchicznych struktur przedsiębiorstwa są w stanie bardziej efektywnie gospodarować i tworzyć wartość. Pojawienie się nowoczesnych technologii komunikacyjnych i informacyjnych, w tym sieci Internet i telefonii komórkowej, stworzyło nie tylko nowe możliwości zwiększenia efektywności po stronie przedsiębiorstw, ale przede wszystkim ujawniło duży potencjał konsumentów, jako nie tylko odbiorców dostarczanych przez przedsiębiorstwa wartości, ale również ich współtwórców. P. Kotler nazywa to transformacją ról i postuluje zmianę podejścia w działalności przedsiębiorstw w ramach założeń tzw. marketingu 4.0. Nowe modele biznesowe pokazują, że konsumenci stali się częścią łańcuchów wartości wielu przedsiębiorstw. Przyczyniły się do tego również zmiany społeczne, globalizacja, zagrożenia ekologiczne i pojawienie się w związku z tym koncepcji sharing economy i circular economy.

W monografii autor podejmuje pomijany dotąd problem kosztów transakcyjnych po stronie konsumentów, przyjmując założenie o ich istotnej roli we współczesnych procesach współtworzenia wartości (co-creation). Przykładem nowych modeli biznesowych są media społecznościowe, jak Facebook czy Instagram.
Przeprowadzone przez autora badania oraz ich wyniki zaprezentowane w monografii weryfikują pozytywnie szereg hipotez o istnieniu kosztów transakcyjnych po stronie konsumentów oraz powodujących je czynników. Zaproponowany model badawczy i rozważania poczynione w całej monografii są dla autora pretekstem do zaproponowania szerokiego programu badawczego zakładającego analizę kosztów transakcyjnych zarówno w układach horyzontalnych, tzn. w łańcuchach tworzenia wartości, jak i układach wertykalnych, związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem struktur koordynacji na poziomie mikro-, mezo- i makroekonomicznym. Kluczową rolę w tych procesach odgrywa środowisko instytucjonalne oraz czynniki behawioralne i społeczne związane z podejmowaniem decyzji przez jednostki występujące w różnych rolach i ogniwach procesów współtworzenia wartości w gospodarce.

Spis treści


ISBN: 978-83-7252-781-3
Książkę znajdziesz w działach:
gospodarka
313 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2019
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 17.10.2019 17:21
książek w bazie: 38092


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.