00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  domksiazki12elk
arrow Razem: 9545

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 189
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 189

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


WZORY KOBIECOŚCI I MĘSKOŚCI W POLSKIEJ PRASIE DLA KOBIET XXI WIEKU  Książka tymczasowo niedostępna
DOROTA ZAWORSKA-NIKONIUK DOROTA ZAWORSKA-NIKONIUK - Inne książki
45,05 zł 40,54 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 38,61 zł)
(RABAT 10%)

WZORY KOBIECOŚCI I MĘSKOŚCI W POLSKIEJ PRASIE DLA KOBIET XXI WIEKU

Wydawnictwo:

ADAM MARSZAŁEK

"Kobiecość" i "męskość" to tematy pojawiające się coraz częściej w mediach masowych. Wystarczy włączyć radio, dowolny kanał telewizji prywatnej bądź publicznej, by dowiedzieć się, co lubią kobiety a co mężczyźni, jaki seks preferują reprezentanci obu płci biologicznych, jakimi są rodzicami, kierowcami, pracownikami, uczniami i uczennicami, kucharzami i kucharkami itp. Każdego dnia jesteśmy bombardowani przekazem, który wywołuje skojarzenie z feminizmem. Pod tym "pseudofeministycz-nym szyldem" przeciętni, pełni optymizmu konsumenci kupują często tradycyjny zestaw stereotypów rodzaju. Przekonani o swym zainteresowaniu i nabywanej wiedzy na temat tego co "męskie", a co "żeńskie", przenoszą je w sfery realnego funkcjonowania w przestrzeni prywatnej i publicznej. Oczywiście - istnieją także media realizujące w praktyce politykę równości szans obowiązującą w krajach członkowskich Unii Europejskiej. Dostarczają one rzetelnej wiedzy na wspomniane tematy (i nie tylko), zatrudniają wysoko kwalifikowanych specjalistów, którzy wykazują szczególny rodzaj wrażliwości na wszelkie rodzaje społecznych nierówności (w tym zdeterminowanych płcią biologiczną) i związaną z nimi dyskryminację jednych jednostek bądź grup społecznych przez inne. Środki masowego przekazu mogą stanowić we współczesnej rzeczywistości społecznej istotne środowisko socjalizacyjne i edukacyjne, stać się źródłem społecznych reform, nowych wzorów i norm społecznych, kreującym człowieka światłego, kreatywnego, elastycznego, wrażliwego na potrzeby innych, wnoszącego istotny potencjał intelektualny w społeczny rozwój. Mogą także w zależności od transmitowanego przez nie przekazu szerzyć społeczną nietolerancję, propagować "zaściankową mentalność", stać się nośnikiem zachowań pełnych agresji, i przemocy - niwecząc tym samym idee znamienne współczesnej pedagogice społecznej (i nie tylko społecznej). Po rosnącym zainteresowaniu edukacyjną i socjalizacyjną rolą mediów w latach osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, na początku XXI wieku wraz z pojawieniem się nowych problemów społecznych wymagających wzmożonej aktywności pedagogów, badania nad przekazem treści mediów masowych prowadzone były relatywnie rzadko.

Spis treści


ISBN: 978-83-7611-031-8
Książkę znajdziesz w działach:
SOCJOLOGIA
528 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2008
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 17.10.2019 17:21
książek w bazie: 38092


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.