00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  Enkaliv
arrow Razem: 9526

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 192
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 192

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


BADANIA MARKETINGOWE SKUTECZNOŚĆ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM PN 97
 

KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA KRYSTYNA MAZUREK-ŁOPACIŃSKA - Inne książki
41,90 zł 37,71 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 35,92 zł)
(RABAT 10%)

BADANIA MARKETINGOWE SKUTECZNOŚĆ W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM PN 97

Wstęp
Rola badań marketingowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem zależy przede wszystkim od rozumienia i doceniania przez decydentów ich użyteczności w rozwiązywaniu problemów marketingowych stojących przed przedsiębiorstwem. Są to zarówno problemy strategiczne dotyczące wyboru rynku, strategicznej jednostki biznesu, rodzaju przewagi konkurencyjnej, kreowania wizerunku marki i firmy, jak i kwestie związane z marketingiem taktycznym i operacyjnym występujące w poszczególnych obszarach marketingu-mix.
Od rodzaju i charakteru problemu zależy podejście metodologiczne stosowane w badaniach marketingowych. Autorzy artykułów przedstawiają zakres wykorzystania badań marketingowych przez podmioty gospodarcze w Polsce w podziale na badania realizowane przez przedsiębiorstwa oraz zlecane firmom badawczym, a także według struktury rodzajowej tych badań i wydatków na badania ponoszonych przez podmioty z różnych sektorów gospodarki.
Obszary badawcze rozpatrywane przez autorów wynikają z procedury formułowania strategii marketingowej i są związane z segmentacją rynku (rozpatrywaną w aspektach metodycznym i organizacyjnym) oraz metodami badania służącymi stosowaniu instrumentów marketingowych. Przedmiotem analizy są badania wykorzystywane w rozwoju produktów, w logistyce marketingowej, ocenie jakości usług, pomiarze efektów komunikacji marketingowej oraz lojalności i satysfakcji klientów.
Autorzy podkreślają znaczenie i wykorzystanie badań dotyczących postaw i zachowań konsumenckich, preferencji przejawianych na poszczególnych rynkach, a także ryzyka w decyzjach nabywczych.
Przedstawione rozważania i analizy oparto na przykładach różnych rynków branżowych - bazowano nic tylko na takich podmiotach, jak przedsiębiorstwa i banki, ale również na jednostkach samorządu terytorialnego oraz innych organizacjach.
Prezentowany zbiór artykułów jest przeznaczony dla menedżerów, pracowników naukowych oraz słuchaczy różnych form studiów z zakresu zarządzania i marketingu.
Krystyna Mazurek-Łopacińska

Spis treści


ISBN: 978-83-7695-025-9
Książkę znajdziesz w działach:
badania rynkowe i marketingowe

Seria: PRACE NAUKOWE 252 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2010
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 19.09.2019 16:32
książek w bazie: 37916


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.