00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  BibliotekaUczelniana26
arrow Razem: 9547

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 177
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 177

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


EFEKTY REKLAMY I ICH POMIAR
 

JAROSŁAW WOŹNICZKA JAROSŁAW WOŹNICZKA - Inne książki
29,90 zł 26,91 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 25,63 zł)
(RABAT 10%)

EFEKTY REKLAMY I ICH POMIAR

Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych pogłębianiem wiedzy na temat reklamy, a więc przede wszystkim studentów kierunków studiów związanych z marketingiem i komunikacją marketingową oraz osób zawodowo zajmujących się tą dziedziną zarządzania. Mogą jednak także sięgnąć po nią wszyscy ci czytelnicy, którzy zechcą zastanowić się nad odpowiedzią na pytanie, na co liczą przedsiębiorcy decydujący się inwestować w reklamę lub w czym przejawia się jej wpływ na współczesnego nabywcę. Tak rozumiana wiedza o reklamie, wykraczająca poza estetyczno-społeczne kryteria jej oceny, może stanowić mały element układanki wyjaśniającej funkcjonowanie współczesnego świata, przynajmniej w sferze ekonomii i zarządzania.
Opracowanie dotyczy narzędzia promocji stanowiącego jeden z najbardziej wyrazistych przejawów działalności marketingowej, a jednocześnie niezwykle kłopotliwego z zarządczego punktu widzenia. Próbę uporządkowania dostępnej Wiedzy o efektach reklamy podjęto z nadzieją, że okaże się pożyteczna pod względem zarówno poznawczym, jak i praktycznym. Jeśli przyjąć, że przygotowanie reklamy jest sztuką, to zawsze powinna to być sztuka użytkowa. Podobnie jak w przypadku wszelkich innych działań marketingowych, jedyną właściwą podstawą oceny reklamy jest jej skuteczność w osiąganiu zamierzonych celów. Dlatego wydaje się, że warto nie tylko poznawać naturę efektów reklamy, ale i starać się wyjaśnić, w jaki sposób powstają.

Spis treści


ISBN: 978-83-7695-194-2
Książkę znajdziesz w działach:
reklama i promocja
165 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 19.10.2019 9:10
książek w bazie: 38107


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.