00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  AnnaDan
arrow Razem: 9544

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 188
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 189

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


INNOWACJE PERSPEKTYWA SPOŁECZNO-KULTUROWA
 

MAGDALENA ZDUN MAGDALENA ZDUN - Inne książki
34,90 zł 31,41 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 29,91 zł)
(RABAT 10%)

INNOWACJE PERSPEKTYWA SPOŁECZNO-KULTUROWA

Wydawnictwo:

KUL

Niniejsza książka podzielona została na cztery rozdziały. W pierwszym z nich analiza innowacyjności zostanie wpisana w kontekst historyczny. Tym samym novum stanie się bohaterem poszczególnych okresów i epok historycznych, a innowacyjność - wyrazem i odbiciem światopoglądowych wymogów czasów, w których się pojawia. Innowacyjność przemierza tu drogę od Aleksandryjskiego Muzeum, poprzez klasztor w Clairvaux i Nową Atlantydę do XIX-wiecznych manufaktur i fabryki Forda.
W rozdziale drugim innowacyjność analizowana będzie na gruncie teorii socjologicznej. Kategoria innowacyjności zostanie przedstawiona zarówno w odniesieniu do teorii właściwej badaczom zorientowanym gospodarczo (Joseph Schumpeter, Max Weber czy Werener Sombart), jak i stanie się przedmiotem dociekań antropologicznych i kulturowych. Nade wszystko jednak wykazany zostanie związek między zinternalizowanymi wartościami i innowacyjnym zaangażowaniem człowieka.
Z kolei w następnym rozdziale przedmiotem analizy będą same innowacje. Ujęte one zostaną tak w kontekście teorii ekonomicznej, jak i przez pryzmat prakseologii, teorii racjonalnego wyboru i koncepcji antropologicznej. W ten też sposób dochodzi do przejścia od gospodarki do społeczeństwa i od produkcji do potrzeb, w konsekwencji czego innowacja zostaje społecznie zakorzeniona.
Rozdział czwarty w całości poświęcony będzie omówieniu zasady dyfuzji innowacji. Rozpowszechnianie się innowacji będzie dyskutowane zarówno w odwołaniu do bogatej tradycji badawczej w tym zakresie, jak i w odniesieniu do współczesnych uwarunkowań modelujących proces dyfuzyjny. Globalizacja,
ponowoczesność i transformacja systemowa to z kolei konteksty interpretacyjne
analizowanego tu zjawiska.
Nadrzędnym celem pracy - powtórzmy raz jeszcze - jest wskazanie na kulturowe i społeczne uwarunkowania innowacyjności. Oznacza to, że wyjaśnienie dla innowacyjnej aktywności człowieka będzie poszukiwane w obrębie dominujących idei, wartości, czy inaczej: imperatywów kulturowych. Niech tak zdefiniowany cel stanie się równocześnie sposobem na społeczne uwikłanie technologicznego nowatorstwa i metodą na zatarcie ostrej granicy między światem techniki i światem kultury.

Spis treści


ISBN: 978-83-8061-249-5
Książkę znajdziesz w działach:
SOCJOLOGIA
240 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2016
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 16.10.2019 18:25
książek w bazie: 38093


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.