00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  aquarius
arrow Razem: 9524

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 149
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 149

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU RELACJI
 

red.nauk.ALICJA KRZEPICKA red.nauk.ALICJA KRZEPICKA - Inne książki
16,70 zł 15,03 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 14,32 zł)
(RABAT 10%)

WYBRANE ASPEKTY MARKETINGU RELACJI

Zadaniem niniejszej książki jest przedstawienie w jak najbardziej sugestywny sposób tego wszystkiego, co właśnie tworzy marketing relacji. Satysfakcjonujący obie strony proces wymiany wartości między klientem a firmą wymaga nowych relacji i nowych kwalifikacji od personelu współpracującego z klientami. Co prawda książka nie przedstawia gotowych recept na prowadzenie działań biznesowych, ale z całą pewnością dostarcza wielu przesłanek do podejmowania racjonalnych, ważnych z punktu widzenia strategicznego decyzji w zakresie budowania relacji z kluczowymi klientami. Oczywiście w pierwszej kolejności należy sobie odpowiedzieć na pytanie, którzy klienci są dla nas kluczowi, a następnie musimy ich na tyle dobrze poznać, żebyśmy mogli się z nimi efektywnie komunikować. Można by w tym miejscu przytoczyć stare angielskie przysłowie, które mówi: "good companion is more important than a good coach", co można przetłumaczyć jako: "dobre towarzystwo jest ważniejsze niż dobry wóz". Komunikacja zaś jest tym efektywniejsza, im lepiej znamy przeciwną stronę.

Spis treści


ISBN: 978-83-89399-76-2
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
103 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2007
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 14.09.2019 10:43
książek w bazie: 38025


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.