00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  bajer71480
arrow Razem: 9710

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 172
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 172

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


WYZWANIA DLA MARKETINGU I SPRZEDAŻY NA RYNKU B2B  Książka tymczasowo niedostępna
PIOTR KWIATEK PIOTR KWIATEK - Inne książki
GRZEGORZ LESZCZYŃSKI GRZEGORZ LESZCZYŃSKI - Inne książki
MAREK ZIELIŃSKI MAREK ZIELIŃSKI - Inne książki
73,40 zł 66,06 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 62,92 zł)
(RABAT 10%)

WYZWANIA DLA MARKETINGU I SPRZEDAŻY NA RYNKU B2B

Wydawnictwo:

ADVERTIVA

Wstęp

Rozdział 1. Dylematy marketingu business-to-business

Część I Zarządzanie relacjami z partnerami

Rozdział 2. Przesłanki nawiązywania współpracy na rynkach zagranicznych

Rozdział 3. Architektura relacji biznesowych na rynku sportu

Rozdział 4. Charakter i znaczenie zasobów relacyjnych w procesie kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku dóbr konsumpcyjnych

Rozdział 5. Relacje partnerskie z klientami jako element przewagi konkurencyjnej na rynku budowlanym w Polsce

Rozdział 6. Postrzegane ryzyko w relacjach z klientami instytucjonalnymi w Polsce

Rozdział 7. Determinanty wyznaczające ciągłość relacji na rynku przedsiębiorstw

Rozdział 8. Wykorzystanie metody refleksji strategicznej do diagnozy stanu relacji na rynku B2B

Rozdział 9. Kluczowe czynniki współpracy firm produkcyjnych z operatorami 3 PL

Rozdział 10. Pozbywanie się klientów przez dostawców na rynku B2B

Cześć II Komunikacja w sferze business-to-business

Rozdział 11. Zarządzanie procesami komunikacji marketingowej na rynku B2B

Rozdział 12. Przesłanki i elementy budowania tożsamości marki na rynkach B2B

Rozdział 13. Psychologiczne uwarunkowania rozmów handlowych na rynku B2B

Rozdział 14. Zarządzanie wiedzą w podmiotach rynku B2B

Rozdział 15. Zarządzanie wiedzą - terra incognita kancelarii prawnych

Cześć III Zarządzanie sprzedażą

Rozdział 16. Koncepcja ewaluacji błędu sprzedawców w prognozowaniu sprzedaży

Rozdział 17.Księga standardów jako instrument zarządzania sprzedażą na rynku B2B

Rozdział 18. Administracyjne ograniczenia i trudności związane z wynagrodzeniami opartymi na systemie prowizyjnym

Rozdział 19. Komercjalizacja innowacji na rynku B2B - kluczowy czy marginalny etap procesu NPD?

Rozdział 20. Jak wykorzystać TCO i czynniki wzrostu wartości w marketingu B2B: koncepcja i program badań Business-to-Business Marketing and Sales Challenges English Summaries


ISBN: 978-83-926900-1-6
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
269 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 28.11.2020 8:00
książek w bazie: 40284


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2020 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.