00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  BibliotekaUczelniana26
arrow Razem: 9547

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 61
arrow Członkowie: 0
arrow Razem: 61

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS TO BUSINESS  Książka tymczasowo niedostępna
PIOTR KWIATEK PIOTR KWIATEK - Inne książki
GRZEGORZ LESZCZYŃSKI GRZEGORZ LESZCZYŃSKI - Inne książki
MAREK ZIELIŃSKI MAREK ZIELIŃSKI - Inne książki
59,75 zł 53,78 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 51,22 zł)
(RABAT 10%)

KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS TO BUSINESS

Wydawnictwo:

ADVERTIVA

Osią merytoryczną książki jest wypływające z istoty marketingu relacji założenie o potrzebie rozpoznawania potrzeb klienta i dostosowania się do nich. Na etapie przygotowywania koncepcji niniejszej książki założenie to dało intrygujące pytanie o możliwość i zakres dopasowania w obszarze komunikacji. Konsekwencją takiego założenia było zwrócenie szczególnej uwagi na kupujących - ich zachowania komunikacyjne i potrzeby informacyjne w różnych sytuacjach zakupowych. Cel książki wykracza jednak poza analizowanie samej komunikacji. Głównym wyzwaniem była próba określenia, w jaki sposób komunikacja może wpływać na relacje między kupującym i sprzedającym. Kwestia ta jest bowiem nader często traktowana ogólnie - komunikację pokazuje się jako płaszczyznę relacji bez wgłębienia się w jej funkcję i oddziaływanie.
Zrealizowanie prac przy tak postawionym celu wymagało szerokich studiów literatury z zakresu komunikacji, marketingu, sprzedaży i zachowań organizacyjnych. Efektem tego wysiłku jest umocowanie rozważań na bogato udokumentowanym dorobku światowej wiedzy. Dało to solidne podstawy do przygotowania własnych badań, które były realizowane w latach 2007-2008 i objęły ponad 630 profesjonalistów pracujących w polskich firmach funkcjonujących na rynku business-to-business (w tym 419 kupców, 74 menedżerów marketingu i sprzedaży oraz 141 sprzedawców). Badania te są bogatym źródłem wiedzy na temat komunikacji business-to-business.
Praca nad komunikacją między przedsiębiorstwami jest zadaniem fascynującym, ale jednocześnie złożonym i trudnym. Komunikacja ta odbywa się na wielu płaszczyznach - od oficjalnych spotkań przez nieformalne rozmowy po komunikowanie określonych wartości przez logotyp umieszczony na produkcie. Objęcie całego spektrum zagadnień związanych z komunikacją, a jednocześnie pogłębienie ich w jednej pracy zwięzłej pracy jest niemożliwe. Dlatego zakres książki został ograniczony do marketingowego pojęcia komunikacji skłaniającego do skupienia się na relacjach między dostawcą i jego klientem.

Spis treści


ISBN: 978-83-926900-4-7
Książkę znajdziesz w działach:
PORADNIKI
162 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)
Dodaj recenzję

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 23.10.2019 17:45
książek w bazie: 38111


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.