 |
Szukaj |
 |
 |
Sposoby Płatności |
 |
 |
Koszty dostawy: | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł | • Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł | • Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł |
|
|
 |
 |
 |
Promocje |
 |
 |
1. | RABAT 10% | | obniżka: 10% | 2. | RABAT 50% | | obniżka: 50% |
(2)
|
|
 |
 |
 |
Książki |
 |
 |
Działy |
 |
 |
Logowanie |
 |
 |
[ Zapomniałeś hasło? ]
Zarejestrowani:
Ostatnio dołączył: ProjektZielen
Razem: 9750
Odwiedziny:
Goście: 231
Członkowie: 0
Razem: 231
 Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj
|
|
 |
 |
 |
Języki |
 |
|  |
PIOTR KWIATEK - Inne książki GRZEGORZ LESZCZYŃSKI - Inne książki MAREK ZIELIŃSKI - Inne książki
|
59,75 zł
53,78 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 51,22 zł)
(RABAT 10%)
KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS TO BUSINESS
Osią merytoryczną książki jest wypływające z istoty marketingu relacji założenie o potrzebie rozpoznawania potrzeb klienta i dostosowania się do nich. Na etapie przygotowywania koncepcji niniejszej książki założenie to dało intrygujące pytanie o możliwość i zakres dopasowania w obszarze komunikacji. Konsekwencją takiego założenia było zwrócenie szczególnej uwagi na kupujących - ich zachowania komunikacyjne i potrzeby informacyjne w różnych sytuacjach zakupowych. Cel książki wykracza jednak poza analizowanie samej komunikacji. Głównym wyzwaniem była próba określenia, w jaki sposób komunikacja może wpływać na relacje między kupującym i sprzedającym. Kwestia ta jest bowiem nader często traktowana ogólnie - komunikację pokazuje się jako płaszczyznę relacji bez wgłębienia się w jej funkcję i oddziaływanie. Zrealizowanie prac przy tak postawionym celu wymagało szerokich studiów literatury z zakresu komunikacji, marketingu, sprzedaży i zachowań organizacyjnych. Efektem tego wysiłku jest umocowanie rozważań na bogato udokumentowanym dorobku światowej wiedzy. Dało to solidne podstawy do przygotowania własnych badań, które były realizowane w latach 2007-2008 i objęły ponad 630 profesjonalistów pracujących w polskich firmach funkcjonujących na rynku business-to-business (w tym 419 kupców, 74 menedżerów marketingu i sprzedaży oraz 141 sprzedawców). Badania te są bogatym źródłem wiedzy na temat komunikacji business-to-business. Praca nad komunikacją między przedsiębiorstwami jest zadaniem fascynującym, ale jednocześnie złożonym i trudnym. Komunikacja ta odbywa się na wielu płaszczyznach - od oficjalnych spotkań przez nieformalne rozmowy po komunikowanie określonych wartości przez logotyp umieszczony na produkcie. Objęcie całego spektrum zagadnień związanych z komunikacją, a jednocześnie pogłębienie ich w jednej pracy zwięzłej pracy jest niemożliwe. Dlatego zakres książki został ograniczony do marketingowego pojęcia komunikacji skłaniającego do skupienia się na relacjach między dostawcą i jego klientem.
ISBN: 978-83-926900-4-7
162 stron
format: B5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2009
|
| Poleć znajomemu
|
| Zgłoś błąd
|
| Średnia ocen: brak ocen | | | | Czytaj recenzje (0) | | Dodaj recenzję |
|

|
|
|  |
 |
Koszyk |
 |
 |
Twój koszyk jest pusty Data aktualizacji bazy: 02.03.2021 14:35książek w bazie: 40753
|
|
 |
 |
 |
Naukowa |
 |
 |
Facebook |
 |
 |
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.
|
|
 |
 |
 |
Licznik |
 |
|