00-144 Warszawa, Al. Solidarności 83/89
NIP: 7010414095, tel.: (22) 850-10-20
Autoryzacja [Płatności]
 
Szukaj
Szybkie wyszukiwanie całymi słowami wg...
dokładnie
tytułu
autora
wydawnictwa
[Zaawansowane...]


Sposoby Płatności
Koszty dostawy:
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa za pobraniem 15,50 zł
Poczta Polska, przesyłka priorytetowa przelewem, kartą kredytową 11,50 zł
Kurier GLS za pobraniem, przelewem, kartą kredytową 21,00 zł


Promocje
1.RABAT 10%
obniżka: 10%
2.RABAT 50%
obniżka: 50%

2 Promocje (2)

Książki
Nowości
Hity dnia
Polecamy
Bestsellery

Katalog tematyczny
Katalog tytułowy
Katalog autorów
Katalog wydawców
Serie wydawnicze


Działy
Działy
ANGLOJĘZYCZNE
ANTYKWARIAT
APLIKACJE PRAWNICZE
ARCHITEKTURA I URBANISTYKA
AUDIOBOOKI
AUDYT
AUTOMATYKA I ROBOTYKA
BANKOWOŚĆ
BEZPIECZEŃSTWO, TERRORYZM
BHP
BIOLOGIA
BIZNES
BUDOWNICTWO I PRAWO BUDOWLANE
EKOLOGIA I OCHRONA ŚRODOWISKA
EKONOMIA
ELEKTRONIKA
ELEKTROTECHNIKA
ETYKA
FILOZOFIA
FINANSE I PRAWO FINANSOWE
GEODEZJA,GEOLOGIA,KARTOGRAFIA
GLOBALIZACJA
GMP GHP HACCP
HANDEL
HISTORIA
INFORMATYKA
INNE
KALENDARZE
MARKETING I REKLAMA
MECHANIKA
MEDIA I DZIENNIKARSTWO
MEDYCYNA
METROLOGIA
MILITARIA
NAUKI HUMANISTYCZNE
NAUKI MATEMATYCZNE
NAUKI ŚCISŁE
NIERUCHOMOŚCI
PEDAGOGIKA
PODATKI I PRAWO PODATKOWE
PODRĘCZNIKI
POLITOLOGIA
POLITYKA SPOŁECZNA,RYNEK PRACY
PORADNIKI
PRAWO
PSYCHOLOGIA
RACHUNKOWOŚĆ
REPORTAŻE, FELIETONY, WYWIADY
SAMORZĄD TERYTORIALNY
SŁOWNIKI,ENCYKLOPEDIE,JĘZYKI
SOCJOLOGIA
TANIA KSIĄŻKA
TRANSPORT I LOGISTYKA
TURYSTYKA I HOTELARSTWO
UBEZPIECZENIA
UNIA EUROPEJSKA
WIELKA PROMOCJA
WYDAWNICTWO C.H.BECK
ZARZĄDZANIE


Logowanie
Pseudonim/Login:
Hasło:

[ Zapomniałeś hasło? ]


Members List Zarejestrowani:
arrow Ostatnio dołączył:  zakupy@grekomp.pl
arrow Razem: 9566

visitors Odwiedziny:
arrow Goście: 217
arrow Członkowie: 1
arrow Razem: 218

signup
Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz zarejestrować się klikając tutaj


Języki
Wybierz język:

English Polish


INNY ŚWIAT CZYLI SUBIEKTYWNY PRZEWODNIK PO MARKETINGU MIEJSC  Książka tymczasowo niedostępna
ROBERT STĘPOWSKI ROBERT STĘPOWSKI - Inne książki
57,90 zł 52,11 zł
zawiera 5% VAT
(Cena netto: 49,63 zł)
(RABAT 10%)

INNY ŚWIAT CZYLI SUBIEKTYWNY PRZEWODNIK PO MARKETINGU MIEJSC

Wydawnictwo:

ROSTER

Autor stara się w nieco szerszym kontekście przedstawić problemy, z którymi boryka się branża marketingu terytorialnego w Polsce. Publikacja ta koncentruje się bardziej na opisaniu branży, aniżeli narzędziowym przedstawieniu zasad marketingu, choć te elementy są w niej również zaakcentowane.
Robert Stępowski nie szczędzi czytelnikom ani soczystych anegdot - rodem z filmu "Miś", które zbierał w czasie ostatnich 4 lat prowadząc serwis www.MarketingMiejsca.com.pl, ani też krytycznych uwag dotyczących podejmowanych przez samorządy w ostatnich latach działań promocyjnych.
W książce "Inny świat - czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc" Robert Stępowski, stara się przekonać osoby odpowiedzialne za promocję miast i regionów, że marka miejsca to nie tylko jego promowanie, a właśnie na ten cel w ostatnich latach samorządy wydawały najwięcej pieniędzy (z wyliczeń resortu finansów wynika, że JST w 2011 roku na promocję wydały 684 mln zł - jest to kwota 6x wyższa niż w 2005 roku).
O urzędniczej kreatywności (i jej braku), public relations, którego samorządowi liderzy boją się jak zarazy oraz "promocji przez sport", która zazwyczaj ogranicza się tylko do kreatywnej księgowości i zapisania pieniędzy dla klubów w rozdziale pod tą nazwą - również można przeczytać w "Innym świecie".
- Do źródeł historycznych trzeba podchodzić zawsze bardzo krytycznie. Tak też postanowiłem ocenić młodą, ale przecież mającą już pewną historię, branżę marketingu miejsc, udowadniając, że światy agencji marketingowych (usługodawców) i samorządowy (zleceniodawców), różnią się diametralnie. Nie chciałem napisać książki pokazującej jak powinny wyglądać idealne działania marketingowe w obszarze JST, ale co należy zmienić, aby gminy, powiaty, miasta i województwa stały się prawdziwie markowymi produktami - wyjaśnia autor, Robert Stępowski.
W książce znalazło się również 26 przykładów ciekawych kampanii promocyjnych, zrealizowanych przez polskie miasta i regiony w minionych latach.
Ostatnia część książki "Inny świat - czyli subiektywny przewodnik po marketingu miejsc" - to wywiady dotyczące różnych zagadnień z dziedziny brandingu miejsc z prezydentami: Częstochowy, Lublina, Łodzi, Krakowa, Płocka, Torunia i Radomia.

Spis treści


ISBN: 978-83-933735-1-2
Książkę znajdziesz w działach:
zagadnienia ogólne marketingu
158 stron
format: A5
oprawa: miękka
Rok wydania: 2012
Poleć znajomemu
Zgłoś błąd

Średnia ocen: brak ocen
Czytaj recenzje (0)

Nie jesteś zalogowany.
Aby mieć możliwość dopisania recenzji, musisz [ zalogować się ] na własne konto w naszym sklepie.
Jeżeli go jeszcze nie posiadasz, możesz je założyć [ tutaj ].

Wróć

Koszyk
Twój koszyk jest pusty

Data aktualizacji bazy: 12.11.2019 17:36
książek w bazie: 38184


Naukowa

  Zapraszamy do naszej księgarni internetowej ekonomiczna24.osdw.pl
Księgarnia EKONOMICZNA Kazimierz Leki Sp. z o.o.

 


Facebook
Teraz nie ma zawartości dla tego bloku.


Licznik




Copyright © 2004-2019 Księgarnia NAUKOWA e-mail: naukowa@ksiegarnia-ekonomiczna.com.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone.  rss
Uprzejmie informujemy, że ta strona korzysta z plików cookies. Pozostawanie na niej oznacza wyrażenie zgody na korzystanie z plików cookies. Więcej w polityka prywatności.